TYSON 2.0 - Marka marihuany Mike Tysona wchodzi na Europejski rynek medycznej marihuany.

TYSON 2.0, marka marihuany założona przez legendarnego boksera, przedsiębiorcę i rzecznika legalizacji, Mike’a Tysona, rozwija swoje skrzydła na europejskim rynku. Współpraca z PHCANN International, czołowym międzynarodowym koncernem farmaceutycznym, oraz Carma HoldCo Inc., zwiastuje rewolucję w dostępie do produktów na bazie THC, takich jak susz, koncentraty i jadalne formy marihuany w Niemczech i Wielkiej Brytanii. Ogłoszenie tej współpracy nastąpiło tuż przed Międzynarodową Konferencją Biznesu Konopnego (ICBC) w Berlinie w dniach 16–17 kwietnia , w której wezmą udział przedstawiciele.

deadmau5

Kategorie

Źródło

Fakty Konopne
Komentarz [H]yperreala: 
Tekst stanowi przedruk z podanego źródła - pozdrawiamy serdecznie! Wszystkich czytelników materiałów udostępnianych na naszym portalu serdecznie i każdorazowo zachęcamy do wyciągnięcia w ich kwestii własnych wniosków i samodzielnej oceny wiarygodności przytaczanych faktów oraz sensowności zawartych argumentów.

Odsłony

35

TYSON 2.0, marka marihuany założona przez legendarnego boksera, przedsiębiorcę i rzecznika legalizacji, Mike’a Tysona, rozwija swoje skrzydła na europejskim rynku. Współpraca z PHCANN International, czołowym międzynarodowym koncernem farmaceutycznym, oraz Carma HoldCo Inc., zwiastuje rewolucję w dostępie do produktów na bazie THC, takich jak susz, koncentraty i jadalne formy marihuany w Niemczech i Wielkiej Brytanii. Ogłoszenie tej współpracy nastąpiło tuż przed Międzynarodową Konferencją Biznesu Konopnego (ICBC) w Berlinie w dniach 16–17 kwietnia , w której wezmą udział przedstawiciele.

„Współpraca z firmą PHCANN w celu wprowadzenia moich najwyższej jakości produktów z konopi indyjskich TYSON 2.0 do Niemiec i Wielkiej Brytanii jest naturalnym posunięciem ze strony największych graczy w branży” – powiedział współzałożyciel i dyrektor ds. marki TYSON 2.0 Mike Tyson . „Jestem podekscytowany możliwością udostępnienia naszych światowej klasy produktów pacjentom korzystającym z marihuany medycznej w regionie. Razem wyznaczamy nowe standardy i dostarczamy coś, czego nikt inny nie oferuje”.

Historia marki TYSON 2.0

Marka TYSON 2.0 zadebiutowała na rynku w 2021 roku, z założeniem dostarczania najwyższej jakości produktów na bazie marihuany. Mike Tyson, nie tylko jako współzałożyciel ale i główny ambasador, przeniósł swoje niezachwiane dążenie do bycia najlepszym z ringu bokserskiego do przemysłu konopnego. Jego zaangażowanie pomogło marce szybko zdobyć międzynarodowe uznanie, rozszerzając działalność do Stanów Zjednoczonych i 16 innych krajów, ciągle podbijając kolejne światowe rynki.

Partnerstwo z PHCANN International i Carma HoldCo

PHCANN International, z siedzibą główną w Amsterdamie, znane jest z przestrzegania standardów EU GMP i operowania jednym z największych europejskich obiektów uprawowych. Współpraca z TYSON 2.0 umożliwi uprawę i produkcję ekskluzywnych odmian marihuany, które mają trafić na rynek niemiecki i brytyjski już tego lata. Z kolei Carma HoldCo, znana z kreowania potężnych marek jak Ric Flair Drip, wniosła swoje doświadczenie w globalnym brandingu i marketingu. Adam Wilks, CEO Carma, podkreślił, że partnerstwo z TYSON 2.0 to kluczowy krok w rozszerzaniu globalnej obecności firmy i dostarczaniu produktów najwyższej jakości.

Implikacje dla rynku europejskiego

Wprowadzenie marki TYSON 2.0 do Europy to nie tylko nowe możliwości dla konsumentów, ale również znaczący impuls dla rozwijającego się rynku marihuany medycznej. Niemcy i Wielka Brytania to kluczowe rynki w Europie z rosnącym zapotrzebowaniem na legalne produkty cannabis. W kontekście zmieniających się regulacji prawnych w tych krajach, TYSON 2.0 może stać się pionierem nowych standardów i podnieść poprzeczkę dla całej branży.

Oczekiwania i przyszłe kroki

Trwająca konferencja ICBC w Berlinie będzie idealną okazją do prezentacji marki TYSON 2.0 przed europejskimi inwestorami i partnerami biznesowymi. Jest to również szansa na dalsze umacnianie pozycji marki na globalnym rynku. Firma planuje kontynuować ekspansję, zwiększając dostępność swoich produktów oraz wchodząc w nowe rynki, pamiętając o najwyższej jakości i innowacyjności.

Podsumowanie

Ekspansja TYSON 2.0 na rynki europejskie to więcej niż tylko wprowadzenie nowych produktów – to zapowiedź transformacji całej branży. Z Mike’em Tysonem na czele, firma nie tylko dostarcza wyjątkowe produkty, ale również zmienia percepcję i podejście do cannabis na świecie. W momencie, gdy Europa stoi na progu kolejnych regulacji prawnych dotyczących marihuany, TYSON 2.0 może odgrywać kluczową rolę w kształtowaniu przyszłości tej dynamicznie rozwijającej się branży.

Oceń treść:

Brak głosów
Zajawki z NeuroGroove
  • Kodeina

Jak czytalem trip reporty w dziale KODEINA to mi sie zal zrobilo, taka fajna substancja a z opisów mozna wywnioskowac ze raczej nie dziala. Zaden z opisujacych nie pokusil sie o stwierdzenie, ze nie przyjal potrzebnej dawki do uzyskania tego co w kodeinie piekne - euforii

  • Marihuana

Wiek:18

Doświadczanie: Marihuana-raz w tygodniu od roku(wcześniej paliłem rzadko jakieś 3 lata; grzyby-raz w życiu(puki co)

Chciałbym napisać wam o czymś niesamowitym co niedawno mnie spotkało. nigdy czegoś takiego nie doświadczyłem.Ten stan był przerażający a za razem bardzo fascynujacy.

  • Bad trip
  • Dekstrometorfan

standardowy wieczor w domku

DODAJE RAPORT 4PLATEU DXM BO WIEM ZE NIE JEST ICH TAK WIELE, A ZAPADA W PAMIECI MALY ULAMEK DOSWIADCZEN

Chwile patrzyłem się na różowe kapsułki, upewniając się ze czuje obrzydzenie na myśl o ich słodkawym smaku. Ręce spocone, w sumie to nie mam ochoty - czyli wszystko gra, jest tak jak zawsze. 

W ten sposób 150mg dxm i 50mg dph już spokojnie odpoczywało w moim kwasie solnym. Jak zwykle nie mam nudności, i jak zwykle zajmuje czymś głowę tak aby dysocjacja nastąpiła niespodziewanie. 

(~t1h) - Powoli już odczuwam działanie a wiec czas na 300mg. 

  • LSD-25

substancja: LSD-25 pod postacią małej szarej tekturki z truskawką.

randomness